図書書誌情報
1
書誌番号 | 0000025084 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
言語 | eng : 英語 | ||||||
NACSIS ID | BA81593875 | ||||||
和洋区分 | 洋資料 | ||||||
書名 | Japanese lesson study in mathematics : its impact, diversity and potential for educational improvement | ||||||
著者名 | editors, Masami Isoda ... [et al.] ; with support of Shizumi Shimizu ... [et al.] | ||||||
出版事項 | Hackensack, NJ : World Scientific, c2007 | ||||||
形態 | xxvii, 251 p. ; ill., map ; 23 cm | ||||||
その他の標題 | 異なりアクセスタイトル:図でみる日本の算数・数学授業研究||ズ デ ミル ニホン ノ サンスウ・スウガク ジュギョウ ケンキュウ | ||||||
分類 | DC22 : 510.71/052 | ||||||
注記 | Enl. ed. of: Zudemiru Nihonno sansu sugaku jyugyo kenkyu. Tokyo : Meijitosyo, 2005 Includes bibliographical references | ||||||
巻冊次表示 |
| ||||||
著者名典拠 | 礒田, 正美||イソダ, マサミ DA06562706 | ||||||
件名 | [普通件名] : Mathematics -- Study and teaching -- Japan [普通件名] : Lesson planning -- Japan [普通件名] : Effective teaching [普通件名] : Mathematics teachers -- Training of -- Japan [普通件名] : Mathematics -- Study and teaching -- Research -- Japan |